13.2.09

Rispekt pericam

Predvčerajšnjim sem dragega fanta(z njegovo ubogo razbolelo nožico vred) uspela nahecat da sva šla končno pogledat v edini ljubljanski 2nd hand shop, ŠUSS. Pred približno dvemi leti, ko sem bila nazadnje tam, je bila ponudba borna. Na obšalnikih je viselo nekaj osamljenih in pozabljenih cunj, vse je smrdelo po starem. Tudi tokrat sem pričakovala podobno....vendar sem bila izjemno pozitivno presenečena. Trgovina je polna! Ponudba je odlična! Še vedno smrdi po starem! But that's part of the thrill!
Malo se mi je zmešalo od veselja in v pol ure, kolikor je manjkalo do zapiralnega časa, sem uspela v nakupovalni voziček nabrat nekaj oblek, 90ies jakno in eno krilo. Moj dragi fant me je potrpežljivo čakal, se zabaval z ugotavljanjem da te obleke ne morejo biti nič drugega kot pustni kostumi (ne, bile so navadne obleke iz 80ih in 90ih) in celo probal dolg usnjen plašč ki si ga menda že od nekdaj želi. Izgledal je kot Wesley Snipes v Rezilu!

Seveda ne mislim nosit te stare krame brez da bi jo oprala, rešila vonja po stari krami in naredila za mojo. Tako sem najprej razmišljala o čistilnici pa mi je mami povedala da je to prekleto drag špas in ker sem denar že zagonila za cunje sem mogla najt drugo alternativo. Torej sem se odločila prati na roke! Navajena sem na roke prati svoje šale in manjše kose iz dragocenih tkanin, nikoli nikoli pa še nisem prala jakne! No, sem se torej spravila v bano in celu uro garala kot že od srednješolske telovadne ure ne. Seveda sem prala v mrzli vodi, ker je jakna volnena in obleke občutljive. Do kolen v mrzli vodi, težko blago....počutila sem se kot perica izpred 100 let! In vsem rispekt njim! Življenje res ni bilo lahko!

In takoj ko se moje nove pridobitve posušijo bom uploadala slikce, i pinky promise!

p.s. Šuss ima po novem celo noro dobro izbiro pelc jakn! i soooo want one ampak so še vedno kar drage torej grem lepo nazaj delat da bojo dinarčki padali v mošnjiček..

pinky promised photo(more to come soon...):
.taken on a friday night before going out.
wearing: vintage dress, h&m kids department leggins, Mom's 80ies boots(with thick socks underneath cause the boots are 2 sizes too big)

2 komentarja:

Nena pravi ...

uuuuu!:)
pelcmantl rox! :) damnit
dej dej jakno na soncno okno+heating do konca ;) da cimprej fotke vidmo :)*

Kitchy Bitchy pravi ...

yeah, i know, but it costs about 70 :( really good quality though

zanenkrat samo ena pridobitev fotodokumetirana ampak danes grem počekirat jakno, ki se suši na balkonu :)