29.9.10

belt it!

Since i can remember my grandma has been telling me that i should wear belts high in my waits to accent my figure...and a good granddaughter that i am i listened. Belts i like best are antique looking betls with statement buckles and i wear them mostly over giant second hand sweaters and puffy hight waisted skirts. Here, i'm posting few photos of ohter pretty ladies who listened to their grandmas: 









PC karlascloset, seaofshoes, glamourai, thecherryblossomgirl

5 komentarjev:

Kifki pravi ...

The first belt is really great! I love it!

NiNocHka pravi ...

Wauuu uni sončki so čist hudi !!! Kje si dobila ta pašček?! Drgač pa ja....js sm čist navdušena nad pasovi. :)

NiNocHka pravi ...

Ups...misla sm sLončki in ne sončki :D No čeprav tut sončki nebi bli slabi :)

Anonimni pravi ...

pasovi so res kul, sploh tist v kombinaciji s tvidasto kiklo in puloverjem, njam!
on an unrelated note: opazla sm, da maš nekej čevljev od asosa & ker se tut jst odločam za naročilo enih njihovih čevljev, me zanima, če mi lahko poveš kako je z njihovo velikostjo - a so ful ozki, je treba it size-up itd.?
hvala že vnaprej ;)

Kitchy Bitchy pravi ...

hej,
Ko sem prvič naročala z asosa sem bla malo skeptična in prestrašena ampak meni je vse super prav...sem pa pozorna da kupujem usnjene čevlje ki se še malo raztegnejo in prilagodijo.
sicer sem pa navdušena uporabnica asosa in ga ful priporočam :)