12.9.10

in memoriom


wearing: American Apparel mesh dress worn over a dress made by me, House of Holland for Pretty Polly tights, Deichmann shoes, h&m sunnies, vintage necklace


wearing: Only lather jacket, vintage shirt, levis 501 cutoffs, House of Holland for Pretty Polly tights, vintage shoes


Precej pogosto se mi zgodi da kakšno stvar(osebo) imam, jo obožujem ampak ji ne posvečam posebne pozornosti dokler je ne izgubim...No, tako je bilo tudi s temi House of Holland for Pretty Polly nogavicami (tankicami, štumfi, hlačmini nogavicami..kakorkoli jim že rečete). Nosila sem jih še in še in nikoli objavila...češ, saj jih bom še velikokrat oblekla. In nato sem jih včeraj (oh kako nerodno) strgala. Ker so strgane nogavice že passe jih bom na žalost mogla vreči v smeti, post mortem pa objavljam nogavice kot del dveh različnih outfitov.

Pretty often it happens that i don't really appreciate things (people) when they are available to me....and it was the same with my House of Holland for Pretty Polly tights. I wore them all the time but never posted it because i always thought there will be more opportunities...until yesterday when i tore them. Because torn tights are already passe i will unfortunately have to toss them i'm posting them post mortem.

2 komentarja:

Dailan pravi ...

Wow, lepi tightsi. Popolnoma preusmerijo pozornost nase. I like a lot! :)

Kitchy Bitchy pravi ...

hvala :)