14.10.10

autumn flowers

As promised...i'm posting another item bought at the Vintage Vikend. This time it's this awesome flower skirt. It's genuine 80ties design, oringins from Canada and has a matching blouse. Here, it's paired with black basic pieces and that makes it really stand out :)
check out more photos here


5 komentarjev:

matilda pravi ...

Hoho, tehle vzocev pa se prav dobro spomnem;)
BDW en vprašanje, kako ste "nabirale" material za VV? Sprašujem, ker je moja omara v garaži še skoraj nedotaknjena.

duckalicious pravi ...

oooooooo! =) a je bla prov tvoja?

Kitchy Bitchy pravi ...

Bla je iz moje zbirke, ja...in še skor je nisem dala na VV ker sem jo mislila skrajšat in sama nosit. No, vsaj vem da je našla lep nov dom :)
VV se je zaenkrat zalagal iz moje zbirke (zbiram že ene 10 let po celem svetu in prek interneta) in iz zbirk mojih soorganizatork. Glede na to, da so zbirke zdej že ful okrnjene bo treba verjetn za naslednje VV uvest komisijsko prodajo, kar pomeni da bi eventuelno lahko delali izbor tudi iz tvoje omare ;)

matilda pravi ...

Če ne bo vse pohopsala moja nehčerka morda še kakšen kos ostane;) Pozna 90a.

Kitchy Bitchy pravi ...

super, kontaktiram ko(če) bomo še kej organizirale :):)