23.11.10

Elle stilski izziv

Kot je že v navadi s 'poročili' dogodkov nisem ažurna in torej z manjšo zamudo objavljam post o Elle stilskem izzivu. Da sem se lahko imela čast udeležiti tega prestižnega dogodka se imam zahvaliti Lidi in temu da je ustrezala izredno strogim kriterijem žirije in postala ena izmed desetih finalistov izziva. Torej sva se z Evo oblekli v kratka krilca, vrtoglave pete in (jaz) nov krznen plašč in šli navijat.
Hm, prva stvar ki mi je padla v oči ko sva stopili skozi bel zastor vhoda sta bili hostesi v Beefeater majčkah, ki sem jih marca oblikovala in naredila jaz. Ravno tisti dan je izšel še moj uredniški prvenec Flash nakupovalni vodič in tako sem se v sej tej modni mrzlici znašla kar malo obkrožena s svojimi izdelki............and that feels AWESOME :)

foto: govori.se
No, da se vrnem k dogodku.... z gin toniki v rokah sva se torej usedli v prvo vrsto, nestrpno pobrskali po gift bagih (vsebina bolj ali manj brezvezna - razn bele čokolade z borovnicami nekaj testerčkov in blazno težka trdo vezana knjiga o zgodovini k&o) in si ogledali ostalo prisotno modno srenjo (srednji dolgčas, upanje sicer ostaja da so bile dame v brezveznih črnih oblekah/strganih kavbojkah/s skrepanimi lasmi sorodnice tekmovalk ki sicer nimajo pojma o stilu)
In nato se je revija pričela...z piskajočim mikrofonom Lorelle (zakaj, oh zakaj mi njeno ime nikoli ne gre pravilno z jezika) in izhodom 30 lookov tekmovalk. Morem omeniti da pri oceni stajlingov ne morem biti čisto nepristranska - ker je sodelovala moja prijateljica... zato bom samo objavila tiste ki so mi bili najbolj všeč....in tistega ki mi je bil najmanj....
Me likey:
(Sandra Gubenšek: kombinacija tekstur...kar pa stajling loči od ostalih je pas, ki ga hočem zase!)
foto: žurnal
(Simona Borštnar: kombinacija usnja in pletenine, svetel plašč na temni podlagi, pozornost na dodatkih)
foto: žurnal
(Lida Salkić: nepričakovanost kombiniranja krznenega brezrokavnika čez svetleč plašč)
foto: donttellmystylist.wordpress.com
Me no likey:
(vse barve na kupu, hlače od dedka, jopa od bakice, šal sam sebi v namen...če pa je morda bil pa namen skorajšnjo miss universe spremenit v klošarko pa je namen vsekakor dosežen)
foto: donttellmystylist.wordpress.com

Revija se je nadaljevala z izhodi Humanicovih čevljev....ki je bila verjetno namenjena starejšim uporabnicam saj so bili predstavljeni čevlji neprivlačni, starinski in na splošno nemogoči. Še najbolj zanimivo je bilo gledat kako bele tangice manekenk pod sojem luči prosevajo čez polprosojne obleke (ki so jih stilisti sicer luštno poudarili z rjavimi pasovi):

foto: ekoasblog.com

In nato je na oder k Lorelli splezala urednica Urška Božič in taratatatatata pompozno razglasila zmagovalki, ups, v napačnem vrstnem redu. Na žalost smo do takrat že vsi pozabili katere stajlinge je prikazala katera tekmovalka in tako tudi nismo vedeli ali si zmagovalka nagrado zasluži ali ne. Po tem kar je imela oblečeno med razglasitvijo sem mislila da si nagrade ne zasluži....ko pa sem naslednje jutro na internetu pregledovala njene stajlinge pa ji z veseljem priznam lovoriko :)

Modna srenja kaj kmalu pobrala šila in kopita (večinoma so šli na Absolut parti v Topa) in tudi me smo spile še zadnji gin in se odpravile naprej.........kljub izredno luštnemu dj-ju.

xx,
nina

p.s. Lorella je super prijazna in manekenke so super lepe! In jaz za Dedka Mraza hočem Almine lase!


4 komentarji:

L I D A pravi ...

tudi jaz bi almine lase :)
p.s. pa farandulin plašč

duckalicious pravi ...

ha, ha, "profesionalni izkušeni Elle stilisti" so se očitno odlično izkazali :D

Simona pravi ...

Me vesli da ti je všeč moj stajling :) se tudi strinjam s tabo glede stajlinga ki ti ni všeč... in pa glede Elle stilistov - ene 'oblekce' to sploh niso bile ampak so ble majčke.

PS: Lida, tudi jaz bi Farandulin plašč!

Ana pravi ...

Sama sem bila ena izmed finalistk in se ZELO strinjam z napisanim...

A.

o izvirnosti zmagovalk (zaradi katere sta po besedah Urške Božič zmagali) pa kdaj drugič...