29.4.11

Fashion against Aids

wearing: h&m FAA bag, asos white shoes, h&m jeans+top, zara cardigan, only leather jacket
(nothing vintage for once, hihi)

Spet sem malo neažurna z objavo...pa vendar: v torek je v h&m prišla njihova Fashion Against Aids kolekcija in po tem, ko sem že vnaprej na internetu prečekirala ponudbo smo v torek vstale neprimerno zgodaj in stale pred Cityem še preden so ga odprli. Edine. Ja, nobene evforije modnih navdušencev, nobenih komolcev, nobenih zapestnic...ničesar. Kot edine stranke smo si lahko vzele dovolj časa in malo bolj natančno pregledale ponudbo...ki ni bila nadpovprečna. Plastična vrečka a-la Jil Sander je bila čudnih proporcev, kombinezoni so najbolj nepraktično oblačilo ever, usnjeni brezrokavnik je morala Tanja včeraj vrniti, ker iz njega nikakor ni mogla spraviti odurnega industrijskega vonja... Vsaka si je kupila svojo srebrno torbico, ki je definitivno najboljši kos kolekcije... škoda da mi je včeraj padla s kolesa in se malo odrgnila. Morda si bom šla kupit še eno - za 10eu se mi zdi vredno :)

5 komentarjev:

ana pravi ...

OMG huda torbica!! še danes v btc :)

čudna pravi ...

sem imela namen kupit to torbico, ampak se res vsaka praskica pozna na njej :(

I R E N A pravi ...

ta torbica je RULZ! razprodana ...a

Kitchy Bitchy pravi ...

škoda da je razprodana... oh, well, bom pa pač nosila to dokler ne razpade. 'Malo dnarja malo muske' mislim da se reče za take stvari ;)

NinaSafada pravi ...

ne morem verjet, da sem te šele zdaj našla...jaj jaj, better late than never...
fantastičen blog!