9.4.11

iz moje omare v tvojo








Prejšnji vikend sva z dragim sprehajala najino psičko in na poti v Tivoli sva  pred eno izmed hiš na Medvedovi ulici zagledala tablo, ki je za napisom 'Iz moje omare v tvojo' takoj pritegnila mojo pozornost. Morda se nama je na začetku zdelo nekoliko čudno, da kar vstopava v privat hišo vendar sva ljub temu pogumno sledila  napisu na vratih in vstopila. V prijetno stanovanje, ki je postalo začasna vintage+second hand trgovinica. V eno izmed tistih stanovanj, ki so polna barv, zanimivih predmetov, slik in risb in nakazujejo prijeten značaj stanovalcev. Lastnica, sicer umetnica in vsestranska kreativka naju je /za slovenske razmere/ neverjetno gostoljubno sprejela, nama razkazala ponudbo in naju celo postregla s kavico. Kosi, ki jih prodaja imajo časovni razpon vse od dvajsetih let do današnjih dni; na voljo so čevlji, torbice, dodatki in oblačila - za odrasle in tudi otroke.  Trak za lase na zadnji sliki bom šla iskati jaz, vas pa vabim da se sprehodite mimo in najdete kakšen kos zase....
xx,
Nina

7 komentarjev:

maša pravi ...

hihi, jaz sem bila tam dva vikenda nazaj. Fino je, kavico dobiš, ja, prijetna glasba je, pa nekaj super zadev sem nabrala.

fensismensi pravi ...

ma fenomenalno! kako prijeten in svež veter v ljubljani :) pridemo na obisk

Soffy pravi ...

Tole pa izgleda super! :) zelo sem vesela, da si nas seznanila s to trgovinico- zdi se mi vredna ogleda!

Nataša pravi ...

Hoj Nina :) Hvala ti za objavo. Super vesela sem, da sem spoznavam punce kot si ti, pa Maša in še druge, ki imate podoben entuzijastičen odnos do vintage in second hand! :)

Kitchy Bitchy pravi ...

:) vidim da nisem edina ki sem odkrila ta draguljček :)
Nataša, no problem, tudi jaz sem vesela da sem spoznala še eno vintage navdušenko!

Fluffy Princess pravi ...

superca, tud jst bom šibala pogledat tja...uuu vintage, komaj čakam :)

Anonimni pravi ...

uuuu tole pa zgleda zanimivo....morm jit mal pogledat :)....hvala za tale post ;)