20.6.11

Sisi retro sreda

Prejšnjo sredo sem oblekla novo oblekico in se odpravila na Retro Sredo v trgovino Sisi. Sisi - Silvija je namreč začela objavljati blog in je ostale blogerje povabila, da se v živo spoznamo. Na mojo veliko žalost s seboj nisem imela fotoaparata - blogerke so se namreč (kot ponavadi) premišljeno uredile + trgovina Sisi je za to posebno priložnost dobila 'preobleko' retro dnevne sobe. Dogodek je bil čudovit; malo smo klepetale, srkale aperol iz retro kozarcev, grizljale čudovite mafine in cupkakes, primerjale outfite...skratka, blogerke so (tudi v živo) zanimive in super! Kot sem omenila sem bila brez fotoaparata in zato objavljam 'ukradene slike' ter se hkrati zaobljubljam da NIKOLI več ne grem nikamor brez fotiča!








photos: Sisi

moja najljubša obleka večera: Ninina  vintage oblekica (kakšno presenečenje, hihi)
photo: Ana Hribar

moj najljubši artikel v trovini Sisi: lučka iz pisanih perlic
 yum!


photos: pepermint

 brki! 
ptički!

hvala Sisi za čudovit večer! 

8 komentarjev:

Nina pravi ...

ja hvala za pohvale (Vesna Zagreb) :))

NiNocHka pravi ...

Juupiii super je blo ! :) čimprej ponovimoo ane ane :) tvoja oblekca mi je fuuuuul vsec !!! in morm se se js pohvalt...moje *ninaluba* hlače so res Kul :D

Teta Bina pravi ...

oblekca je konc huda!!!

mihaela m.o. pravi ...

Izgleda res fino. Lepe fotke!!!

Matea pravi ...

fotke su savrsene! svidja mi se tvoj blog :))
pozdrav i puse iz zagreba :D

Anonimni pravi ...

Čudovite fotke. Čudovita obleka! Je vintage?

Kitchy Bitchy pravi ...

tnx :) tale obleka je 'samo' second hand

Venus in Furs pravi ...

This looks fantastic!