1.9.11

(not so) Fresh



wearing: vintage skirt, marella bag, deichmann shoes, h&m top + sunnies, asos belt

it's september 1st and streets are flooded with highschool freshmen that make me feel oh-so-old. And i totally wish that would also make me oh-so smart... But the (sad) truth is that i'm still every bit as silly as i was ten years ago so i might as well go on and draw the letter F in the middle of my forhead ;)

5 komentarjev:

EVA. pravi ...

aaa kok dobro krilo!! :))

Eva pravi ...

Krilo je res super. Pa majčka & frizura & petke tudi!
Ti F-ji so prav kruti. Čeprav moram priznati, da sem malo sodelovala pri nastajanju.. *prav sram me je, da sem priznala* Ampak sem poskrbela, da so bili ful stylish F-ji in da sem jih obvestila, da gre dol z acetonom za nohte haha.

Gypsy Gardens pravi ...

prekrasna kombinacija! :)

costra y ampolla pravi ...

TO DIE FOR look!!! the skirt is FAB!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Simona pravi ...

super outfit! Krilo je popolno pa tudi čevljev se ne bi branila.