9.10.11

dražba

Ker sem že odkar pomnim oboževalka vsega staro/novega, prenovljenega in olepšanega ni nič čudnega, da se mi zdi Bi-ko-fe v novi preobleki eden izmed najbolj prijetnih lokalov v Ljubljani. Danes lahko s pomočjo liticiranja na dražbi njihovega pohištva del tega občutka odnesemo tudi v svoje domove. Sama sem se zaljubila v Razzle Dazzle naslonjač, Silvester lučko, Magda in Cene bi se lepo podala v mojo kuhinjo, Voranc pa bi lahko nadomestil moj stari pisalniški stol. Same ideje dražbe ne morem prehvaliti - v enem družabno zanimivem dogodku združuje kvalitetno oblikovanje z ekološkim pristopom obnove starega v novo. Poleg tega so tudi izklicne cene povsem spodobne (če ne glede na količino vloženega truda celo nekoliko prenizke).




torej...vabim vas na krvavi boj za Bi-ko-fe pohištvo!

1 komentar:

Anonimni pravi ...

razzle dazzle love