20.3.12

Viktorjada (part 1.)

Vsako leto odkar pišem blog sem napisala oceno outfitov na viktrojih... letos pa mam tako malo časa da enostavno ne vem če mi bo uspelo. Povprečje je bilo morda malo boljše kot prejšnja leta, še vedno pa večina naših estradnikov nujno potrebuje stilsko svetovanje. Najbolj me veseli, da se je na rdeči preprogi nehala pojavljati parada modnih oblikovalk v kompletu z misicami. 
Da vam ne bo dolgčas imam za vas posebno presenečenje, outfit, ki ni bil objavljen povsod, sem pa ob pogledu na nanj vsekakor ostala brez besed:
upam, da bom našla čas da napišem še vse o tem kako je Iris pozabila krilo doma, kako lepa je bila Danica in kdo si misli da je Robocop...

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Nena uber alles :D
EAK

Sanja pravi ...

O bog.. kdo je ta?

Kitchy Bitchy pravi ...

Nena Mušič, celebriti big brader al celebriti kmetija tekmovalka (nism šur kater šov točno), fitnes model in ženska za najboljšim okusom, like, ever!

drsalka pravi ...

o joj zakaj ji more bit ravno nena ime?!!??!

Kitchy Bitchy pravi ...

imaš srečo, v resnici je Nevenka :)

duckalicious pravi ...

"omg wtf"

Eva May pravi ...

Čudovita pozornost namenjena detajlu in barvni usklajenosti ter igri materialov, plus točke tudi za simpatičen odgovor na klasično obleko s kravato in manšetami. Vidna čipka spodnjega perila je zadnje dve leti hit na rdeči preprogi, ne pozabimo na vračajoče široke hlačnice in kodre v stilu princese Kate! 10/10

lol

drsalka pravi ...

bravo seljan :D lepa! :D

mislm, najbolj pa sovrazim tovrstne "nene" oz mi gre na jetra ko mene kdo vprasa: nena?a tko ti je prav ime, nisi kaka nevenka? ... do i look like a nevenka 2 u?! :D