20.5.12

Nostalgična sobota

Včeraj je park Tabor v Ljubljani zaživel v čisto novem duhu. Park je pod krošnjami dreves
gostil ponudnike oblačil in modnih dodatkov iz druge roke. Stojnice so zaživele v tisočerih barvah
- sončni žarki so se lomili v bleščicah in lesku nakita, park pa je napolnil šum mimoidočih
obiskovalcev. Prišli so tako mladi, ki so zavzeto brskali med edinstvenimi kosi, kot tudi
starejši, ki so ob ogledu razstavljenih kosov z mislimi odplavali v svojo mladost. Med drevesi
so nežno odzvanjali zvoki zimzelene glasbe in smeh otrok, ki so se zabavali med igranjem
ristanca, risanjem po pločniku in žongliranjem z balončki. Prva Nostalgična sobota je uspela
povezati obiskovalce vseh starosti in park navdihniti s pozitivno energijo. Veselimo se
ponovnega srečanja konec meseca junija!
besedilo: Tjaša, slike: moja malenkost


 Našo zbirko uhanov smo pred kratkim popolnoma obnovili!
 Ljubki čeveljci z mašnicami imajo od včeraj naprej novo lastnico.
 Tudi kavbojke, ki sem jih odrezala in jim dodala nekaj bodic so takoj dobile novo lastnico. 

 we can't help what we like :)
Zala the 'boss'

gospe so iskale plesne obleke in obujale spomine


 obiskala nas je tudi vedno čudovita Nina Šušnjara
 moj prvi avtoportret v ogledalu, siceršnji blogerski must have.. ne vem, kako sem vsa ta leta zdržala brez njega, hihi!
Kombinezon, ki je tako grd da je že kul! No, na koncu nobena ni zbrala poguma da bi si ga kupila... če pa ga kdo želi, ga najde v Gvantu :)

5 komentarjev:

Ni Ka pravi ...

Super izgleda, mi je res zal da nisem uspela pridt..pa naslednjic! :)btw tale kombinezoncek na tebi izgleda prav super :)

duckalicious pravi ...

super novica, da se obeta ponovitev! všeč mi je grdi kombinezon :D

Eva Ana Kazić pravi ...

A tista roza pasley oblekica je še?

Kitchy Bitchy pravi ...

yup, nobedn je noče, pa tko lepa je :(

Martina pravi ...

looks great!