22.10.12

a little treat



wearing: h&m parka, top and jeans, zara blazer, vintage necklace + bag, ebay sunglasses, asos hairclip, random shoes
guess bag next to me belongs to my lovely cousin :)

I never quite understood the fuss about macaroons and even after eating a dozen i can only say that they look better than they taste... 


4 komentarji:

JASMINA pravi ...

Pravijo,da je odvisno kje se je te piškotke...Jaz sem jih jedla le na Dunaju v slastičarni Oberlaa in so mi bili zelo dobri.Bi treba poizkusiti še tiste originalne iz Pariza :)...
Boh...
Mi je všeč kako si oblečena.Te zvezdice skozi parko so prav luštne.In tudi sandalčki na boso nogo!
Lp!

duckalicious pravi ...

se strinjam, totalno pretenciozna sladica!:D

Maša pravi ...

haha, ko sem videla slike, sem si mislila - pa ne že spet en fashion post s to "božansko" sladico. :D

drsalka™ pravi ...

"dont trust the hype" ;)