15.10.12

FashionWeek Slovenia day3 pt.2



Sodobne bojevnice JSP so mojo pozornost pritegnile najprej z zanimivim nakitom, ob bolj podrobnem pogledu pa predvsem z uporabo mrežastih materialov. 
 Marta Vodeb nas je z oblekami in Dekletom iz zlate ladjice Ditke Haberl popeljala v preteklo obdobje. Ne vem točno zakaj nisem bila navdušena, konec koncev bi se od vsesplošne ljubiteljice vintidža to lahko pričakovalo... poznam pa kar nekaj deklet, ki bi te obleke z veseljem nosile. In ja, krojene so bile brezhibno!

Sinje moder moški suknjič in kratke hlače Garevski bi s kar največjim veseljem nosila tudi sama!

Nataša Hrupič nam je pokazala popolne kombinacije strogih in mehkih linij in zanimivo drapiranje.



Za veliki finale je poskrbel Peter Movrin, ki nas je tokrat popeljal v svet podvodnih bitij. Nekoliko macqueenovsko, zelo domiselno in vsekakor neverjetno entertaing!

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

ČUDOVIT BLOG!
MENI STA BILA TAKO ROCCO KOT MOVRIN ZELO VŠEČ. NE GRE MI V GLAVO PRIMERJAVA MOVRIN-McQUEEN, MENI SE JE ZDEL TAKO McQueen kot Cavalli,...NEKAKO NE VIDIM POVEZAVE RAZEN VZORCEV IN MOČNIH DETAJLOV. GENJALNA KOLEKCIJA!
ROCCO PA RES OBVALA MIX VZORCEV, NIKAKOR SE GA NE MOREŠ NAVELIČATI.

Kitchy Bitchy pravi ...

na macqueena me morda spominja zaradi siluet na vrtoglavih petah. Na Cavallija nisem niti pomislila, ampak, ja, i can see it now ;) anywhoo, i loved his show!