10.10.12

FashionWeekSlovenia day2 pt.2

 Kos, ki me je na torkovi  večerni reviji najbolj prepričal je bila rumena srajca Ane Jelinič. Resen kroj, ki mu  izbira rumene barve doda igrivost. Predstavljam si da bi jo lahko nosila na tisoč načinov in za vse priložnosti. 

 Nena Florjančič je mojstrsko kombinirala materiale in pri tem uspela celo iz najbolj kičastega kačjega potiska ustvariti neverjetno sofisticirane kose. 

 Tudi Dajana Ljubičič nam za prihodnje poletje ponuja kačji potisk v kombinacijah, ki me malo spominjajo na zelo izščiščeno in sofisticirano Afriko. 

 Neli Štrukelj nadaljije svojo zgodbo perforiranega usnja v prijetno nosljivih kombinacijah. 

 Nioka je navdušila s svojimi potiski in premišljenimi kroji, za bonus pa so poskrbele razkrite prsi ene izmed manekenk.


Kot vsako pravo ljubiteljico vsega bleščečega me je Sofia Nogard očarala z uporabo bleščic... šele kasneje sem opazila da so tudi drugi kosi kolekcije zanimivi... modra parka na zadnji sliki je naprimer vrhunska!

4 komentarji:

Maja pravi ...

Modra parka na zadnji fotki- Le love, res! :)

Tamaras Blend pravi ...

Nena Florjančič me je ful navdušila, ena izmed najboljših kolekcij za moje pojme.

Iraya pravi ...

kje pa stvoji outfiti?! love the dress from day 3!

xo I.

Kitchy Bitchy pravi ...

uh, mojih outfitov pa tokrat ne bo :( Nekako sm jih v vsej tisti gužvi čisto pozabila pofotkat...