25.3.13

Aztec



i'm wearing: vintage skirt + belt + blouse, asos wedge sneakers

When you spend all day on your feet you end up changing into comfy shoes. Fact. These photos were taken in a shopping mall in Koper where Vintage Vikend team spent all Saturday hosting a vintage market. A mall was a really different setting to our usual ones (parks, artsy cafes, abandoned atriums...) and we are super glad to be returning to awesome Hengarnica Brooklyn for our next event

2 komentarja:

Natali pravi ...

Great blouse and sneakers!

http://lartoffashion.blogspot.com

JASMINA pravi ...

Lep pozdrav :o)!
Mi smo se srečale v soboto na vašem sejmu.Že takrat sem si mislila,da si zelo lepo oblečena,tako sedaj lahko to le potrdim.
Upam,da ste bile zadovoljne z dnevom.Meni se je zdelo super,da ste prišle še v Koper.Res je,shopping center mogoče ni najbolj romantično mesto za vintage sejem,ampak ni bilo slabo.Staro se je srečalo z novim :)!
Želim še dobro delo naprej...
Res sem bila vesela,da sem te videla tudi v živo.Mwah :)!