21.3.13

Prezentacija

V primeru da se danes nahajate v mojem 'domačem' mestu in ob 17uri nimate kakšnih bolj pomembnih obveznosti se lahko oglasite v sejni sobi Mestne občine Velenje na predstavitvi moje diplomske naloge z naslovom Družinski hotel v Velenju. 


doc. Primož Jeza, u.d.i.a: »Aktualnost projekta se ob raznoliki tematski platformi zrcali tudi v likovnosti eksterierja in interierja, ki sta duhu časa primerno v »popolni« diskrepanci. Medtem ko se zunanjost hotela dobesedno potaplja v lokalno krajino, je njegova notranjost izrazito kozmopolitska, takšna, kot bo verjetno tudi narava njegovih uporabnikov, zdaj mlečnozobih in »stalnozobih« v prihodnost zasanjanih hipsterjev. Vintage futurizem.« 


Vljudno vabljeni!

3 komentarji:

Maja Ena pravi ...

Škoda, da ni kje blizu, bi si z veseljem ogledala :) A pri prof. Jezi si bila na seminarju? Pri kom pa v nižjih letnikih?

Lp
Maja

Kitchy Bitchy pravi ...

Formalno sem diplomirala pri Koširju, vendar je bil dejansko moj mentor Jeza, ki je btw super! Sicer sem bila najprej tri leta pri Ravnikarju, nato pa sme bila še pri Kalčiču in eno leto v Pragi. Vsekakor priporočam čim bolj pogosto menjavo seminarjev, saj tako dobiš vpogled v več pristopov in se posledično več naučiš :)

Maja Ena pravi ...

Aja si imela pa kar pestro :) Jaz sem zdaj 4. leto pri Vodopivcu in mi je res super, zato nisem nikdar menjavala seminarja. Sem se pa prijavila za Erasmus prakso za drugo leto tako, da vsaj na ta način spoznam še malo drugačne pristope h delu :) Bomo videli kako bo ;)