17.3.13

Viktorjada, style lesson 101


Letošnji Viktorji so nas spet pozabavali s svojo rdečo preprogo, ki je bila zelo zabavna in je na trenutke rahlo spominjala na cirkuško predstavo. Zanimivo se mi zdi, da je razkorak med dobrimi in slabimi toaletami vsako leto večji in veseli me, da je bilo letos moč opaziti kar nekaj čudovito oblečenih obiskovalcev. V prihodnjih dneh se bom potrudila sestaviti lestvici zvezd in limon, ta trenutek pa naj podam eno kratko lekcijo iz stiliranja. Morda se zdi odveč, vendar pričujoči fotografski material dokazuje, da je še kako potrebna! Hlačne nogavice, sploh pa v svetleči izvedbi kožne barve so eden izmed večjih modnih grehov! Zgledajo poceni, trapasto in noge v njih optično delujejo debelejše. 
V upanju, da bom drugo leto občudovala gole zagorele noge vas pozdravljam do prihodnje lekcije ;)

6 komentarjev:

JASMINA pravi ...

Glede najlonk se ne strinjam.
Pri teh toaletah gre le za napačno izbiro najlonk!
Gole noge pa so po mojem ob večerni obleki popolnoma nevmesne,razen,če ni toplejši mesec.
Dobro izbrana najlonka lahko nogo le polepša in zaokroži celotno toaleto.
Toplo priporočam znamko najlonk Philippe Matignon.Polzele žal ne poznam dobro glede najlonk,saj od njih kupujem bolj nogavice.

Pink_Diamond pravi ...

Uh, najlonke lahko še kako polepšajo nogo. Tukaj gre predvsem za napačno izbiro... Čeprav Demetra mi je luštna v vsakem primeru (najlonke gor ali dol). Ostale so pa zgrešile že pri obleki :) hehe

Pa tudi najlonke so obvezna oprema žensk na protokolarnih dogodkih (ok, to res ni nek tak dogodek) ampak je prav, da že niso ravno za ob drog postavit :) ampak zgledajo vsaj približno okusno hehe

Kitchy Bitchy pravi ...

Ze mogoce, ne vem pa kdaj je sla nazadnje kaksna svetovna zvezdnica na rdeco preprogo v koznih najlonkah...

JASMINA pravi ...

Po mojem ni važno,če gredo svetovno znane zvezdnice z najlonkami ali brez na rdečo preprogo.Oprosti,nočem zveneti kakorkoli sarkastično,ker gre tukaj le za izmenjavo mnenj,toda jaz te ne razumem...Hočeš morda reči,da bi to moralo biti merilo?
Moje osebno mnenje je,da je vse stvar dobrega okusa.Jaz recimo sem se že mnogokrat začudila nad toaletami znanih svetovnih zvezd (tudi tistih katerih sem sama fanica :) ) in nad tem,da so bile brez najlonk,brez nakita in s povsem povprečno frizuro.Pa saj imam tudi sama veliko modnih kiksov,ampak sem pa mnenja,da če si nekdo lahko privošči celo ekipo za en sam look,potem je tudi odgovoren,da privede vse do vrhunskega glamurja.Meni se je dovoljeno zmotiti,ker ko gre zares krožim sama po trgovinah in v pomoč mi je le kaka prijateljica ali sosednja frizerka.Pa mislim,da mi kar dobro uspeva... Če pa bi imela ekipo,bi pa zahtevala,da je vse vrhunsko,tudi zaradi njih samih,ki bi toliko dela vložili v eno idejo.In ta va-va-vum :) se vidi ravno v majhnih detajlih kot so lahko npr. najlonke.

XOXOXO

JASMINA pravi ...

Oprosti,če sem zvenela jezno,ma s temi najlonkamki si me taknila prav v živo :))))!
Mwah!

Kristina Kac pravi ...

Najlonke jaz oblečem samo takrat ko želim prikriti kakšne napakice na nogah... Tako da... Pogled tega pa mi še spodrska v petkah.. To ne gre skupaj. Najlonke in petke ma daj...
Seveda lahko gredo brez najlonk ne glede na to kakšno vreme je, saj samo skočijo iz avta in v ogrevano stavbo. To je pa res najmanjša težava za njih. Velika težava je, da ima toliko znanih osebnosti veliko denarja, oblečejo pa to navlako. Če bi imela na razpolago takšne vsote bi si sure as hell našla modnega stilista, če sama ne bi bila sposobna izbrati spodobne oblekce. Da bi se človek najraje zjokal. Jaz iz H&Ma najdem lepšo oblekco!! Na prvi sliki... Zdrava pamet ti pove da takšne barve preprosto ne gredo skupaj. Škoda besed sploh še za kaj drugega...
Enostavno sem morala komentirati to objavo :)Čeprav sem nekako pozna. Pa brez zamere :)