29.4.13

Spring fever

wearing: vintage skirt, promod top, hm jacket + sunnies, ebay necklace, deichmann shoes

So, I went back to dying my hair ombre... i first did it about three years ago when for some reason i can't understand no one in Slovenia knew what it was. People kept asking me if i'm outgrowing my hair and would laugh when i told them i actually dyed it this way. Now, every tacky girl in the universe has got ombre hair and to be truthful i'm over it but i just love the way it looks so much i've don it again. I wonder how long it will take me to face the fact that it is really passe and cut it off...

5 komentarjev:

Gypsy Gardens pravi ...

Jako lijepo!

Slađi pravi ...

Krilo je cudovito! Res je, ombre ima sedaj ze vsaka druga punca, ampak na tebi to itak popolnoma drugace zgleda ;) Full ti pase ne se strizt :D

Lara P. pravi ...

Ombre je super! Pa kaj, če ga imajo vsi, še vedno ga eden zna nosit, drug pa spet ne :D Tvoja varianta mi je zelo všeč :)

Maja pravi ...

Čudovita! Eden meni najljubših outfitov zadnjega časa; potiskano maksi krilo nardi svoje. :))

Nastya Maček pravi ...

Lušna :) Krilo je pa itak čust hudo :)

Sm nardila en Giveaway ny mojem blogu in če maš čas si lahko pogledaš: http://www.simply-nastya.com/2013/05/my-first-giveaway.html