30.10.13

DIY :: aranžma ob dnevu mrtvih

 Se tudi vam zdi odveč zapravljati za drage cvetličarske aranžmaje, ki bodo ob prvem novembru na grobovih zbujali zavist sorodnikov, nato pa verjetno že naslednji dan neslavno oveneli? Letos sem se ravno zato odločila, da bom dekoracijo naredila sama. Ekološko, iz zakladov narave, ki sem jih nabrala na bližnjem travniku! 
 V trgovini za 1€ sem kupila peno za ikebane ter z njo napolnila vintage keramični lonec.
 Nato sem se lotila oblikovanja aranžmaja ter pri tem skrbno pazila, da se nisem zbodla na ostrih trnih.
Voila! Samo še krznen plašč potegnem iz omare in sem pripravljena na 'britofovanje'*!

* nujno obiskovanje grobov bližnjih in daljnih sorodnikov ob 1. novembru. V osnovi namenjeno spominu na mrtve, sicer pa tudi razkazovanju; novega avta/plašča/otroka/ljubice...

1 komentar:

ALLAROUNDEVE pravi ...

O to pa je lepo!

xE