17.3.14

Grandma knows best

Vsakodnevno se ob nanašanju vlažilne obrazne kreme spominjam svoje babice, ki mi je kot majhni punčki kazala pravilne smeri nanosa kreme in me karala, če sem bila pri mazanju pregroba. Glede na to, da je babi pri petinosemdesetih letih še vedno vitalna gospa se rada zgledujem po njej in veseli me, da lahko danes z vami delim njene nasvete. Za demostracijo sem uporabila svojo trenutno najljubšo kremo Nivea Q10 Energy, ki mojo kožo čudovito navlaži in nahrani. 
1. 
Kremo najprej segrejemo med prsti. 
S pomočjo telesne toplote aktiviramo sestavine in krema se posledično lažje vpije v kožo.
2.  
Kremo najprej nesemo na najbolj suhe predele obraza. 
Z rahlimi krožnimi gibi jo apliciramo na kožo.
 3. 
Kožo na čelu navlažimo s krožnimi gibi, ki se dvigujejo proti lasni liniji. 
4. 
Kožo na licih vedno mažemo od sredine spodaj navzgor in navzven. 
Med nanašanjem lahko kožo rahlo masiramo, nujno pa moramo paziti, 
da kože ne vlečemo ali raztegujemo.
5. 
S kremo namažemo tudi vrat ter dekolte, nežno jo nanašamo v smeri od spodaj navzgor.
6. 
Koža okoli oči je še posebej nežna in zahteva pazljivo obravnavo. Pike kreme nanašamo z prstno blazinico, nato pa kožo nežno trepljamo toliko časa da se krema popolnoma vpije. 

Katere babičine modrosti so pa vam najbolj ostale v spominu?


3 komentarji:

Katja - Viva la vida blog pravi ...

Super objava :)

Evelina pravi ...

Zelo koristna objava, hvala (:

Nina Stajner pravi ...

hvala <3