29.9.14

Fru Fru


Kot majhni deklici mi je babica redno strigla fru fru in govorila, da mi najbolj pristaja pričeska Nine Gazibare. Malce kasneje sem po takratni modi fru fru dvignila v strešico in počasi prav po kolumbovsko odkrivala različne tipe pričesk. Zaradi najstniške trme seveda čim manj podobne Nini Gazibari. Moji temni, gosti lasje so bili popolni za eksprimentiranje, nikakor pa jih nisem mogla pobarvati svetleje od lisičje oranžne. Pa nič zato, barvanje se mi je tako zdelo odveč, saj je moja naravna čokoladna barva res čudovita. Lase sem si čez noč navijala na navijalke in si že deset let preden je ombre postal modna nuja konice barvala s svelto barvo. Kasneje sem se čez noč odločila in si lase sama postrigla povsem na kratko ter jih nato še posvetlila. 
S koncem srednje šole je želja po preizkušanju novega nekoliko ugasnila in tako sem tekom fakultete lase prepustila naravni barvi in obliki ter jih strigla samo, ko je bilo to že res nujno potrebno. Nato sem se na potovanju po Portugalski prepustila čudaškemu frizerju in končala z pričesko, ki je izgledala, kot bi me napadla divja zver. Trajalo je nekaj mesecev, da sem spet izgledala normalno in od takrat naprej raje dobro premislim, komu v skrb prepuščam svojo pričesko!

Zadnje čase opažam, da od frizerjev ne prejemam več pohval za gostosto las in pred kratkim so mi med sušenjem izpulil nekaj sivih las. Očitno je prišel čas, ko bom morala svojim lasem nameniti nekoliko več pozornosti in tako sem se odločila, da bom preizkusila z jemanjem prehranskega dopolnila Priorin. O svoji izkušnji bom pisala tudi tukaj na blogu in resnično držim pesti, da mi bodo dolgi črni lasje še dolga leta v ponos!

Objava je sponzorirana s strani Bayer Healthcare.

2 komentarja:

ALLAROUNDEVE pravi ...

Vsako sezono si lepša. Niso bučke.

EA

Nina Stajner pravi ...

kot vino sem :) hvala, draga AAE!