8.10.14

Ambient



Pohištven sejem Ambient Ljubljana se trenutno (odprt je še vse do nedelje, 12.10.2014) na Gospodarskem razstavišču odvija kar petindvajsetič, prvič v zgodovini pa so se povezali z Mesecem oblikovanja in skupaj predstavili blagovno znamko Design week. Na lokaciji razstavnega prostora Meseca oblikovanja so predstavljeni bolj unikatni oblikovalski izdelki, na sejmu Ambient pa je jasno razvidno, da gre za predstavitve tržno naravnanih podjetij. Poleg korektno zasnovanih razstavnih prostorov podjetij si je v sklopu sejma mogoče ogledati tudi razstavo Top ideje, na kateri se predstavljajo uveljavljajoči se mladi oblikovalci in arhitekti. 
Če opremljate svoj dom je sejem Ambient popolna priložnost za zbiranje idej in sejemskih popustov, sama pa priznam, da mi je ob vseh razstavljenih minimalističnih kuhinjah in masažnih stolih srce zares poskočilo samo enkrat; in to ob zlatih in bronastih kuhinjskih koritih. Danes ponoči sem od silne želje po sveži beli kuhinji z marmornatim pultom in bronastim koritom komaj zaspala!




2 komentarja:

duckalicious pravi ...

you had me at "sveža bela kuhinja z marmornatim pultom in bronastim koritom"! ampak tudi moja nova, sveže bela z antracitnim pultom in koritom, ni od muh :D

Nina Stajner pravi ...

:) ne, tudi tvoja bo TOP, sem ravno dvema različnima strankama vgradila sveži beli kuhinji z antracitnima koritoma (ampak lesenim pultom)!