13.10.14

Week two

wearing: pinko coat, h&m dress, vintage necklace, primark sunnies

Za mano je nekaj res hektičnih tednov velikih življenjskih odločitev in sprememb. Ob vsej tej drami sem skorajda pozabila, da je ravno toliko časa minilo od mojega začetka jemanja prehranskega dopolnila za bolj čvrste lase Priorin Ekstra. Ob včerajšnjem nedeljskem ritualu namakanja v bani sem se tako posvetila opazovanju las in iskanju morebitnih sprememb. Sama izvajam tretma za ohranjanje zdravih las, kar pomeni, da prve tri mesece jemljem po dve kapsuli na dan; zjutraj in zvečer, kasneje pa bom nadaljevala z eno samo kapsulo dnevno. Sicer je res, da Priorin ne deluje čez noč in je treba za vidne rezultate tretma izvajati vsaj tri mesece, vseeno pa me je zanimalo če so lasje že kaj drugačni. Na laseh samih nisem opazila nobenih sprememb in sem bila kar malo razočarana... dokler nisem iz bane izpustila vse vode in opazila, da se je v mrežici na odtoku ustavilo veliko manj las kot ponavadi! V pomladnem in jesenskem času mi lasje navadno namreč izpadajo kot za stavo in resnično vesela sem, da letos temu s pomočjo Priorina ne bo tako! 


Objava je sponzorirana s strani Bayer Healthcare.

1 komentar:

peach pravi ...

I adore your blog so much x keep up! :)

http://momomoworld.blogspot.com