11.11.14

Moments


Včasih je trenutke, ki bi si jih želeli zapomniti res najbolj enostavno ujeti v fotografski objektiv, zato sem se odločila, da z vami, dragi bralci, delim ljube jesenske utrinke:

 1. Čudovita (in božansko dobra) sestričnina rojstnodnevna torta. 
2. Navdušenje nad dejstvom, da moji lasje na fotografijah po novem izgledajo noro dobro (za kar je povsem zaslužen Priorin Extra). 
3. Letošnji je prvi november v mojem življenju, ko lahko po jesenskem listju (in hkrati marjeticah) hodim v sandalih.
 4. Prvi letakci za promocijo mojega podjetja. Zanimivo dejstvo je, da imam toliko dela da mi je do sedaj za promocijo popolnoma zmanjkalo časa.... naslednji korak: spletna stran! 

Katere trenutke pa bi vi najraje ovekovečili?

Objava je sponzorirana s strani Bayer Healthcare.


Ni komentarjev: