3.11.14

Morning routine


Po enem mesecu jemanja Priorin-a Extra mi je rutina končno prišla v kri in z jutranjo kavo avtomatsko pogoltnem tudi dve kapsuli, zvečer pa jima po grlu pomagam s kamiličnim čajem (ali gin tonikom, hihi). Zavedam se, da bom za očitno vidne rezultate tretmaja morala počakati še dva meseca, vseeno pa si lase že sedaj pogosteje ogledujem in iščem spremembe. Najbolj razveseljiva novost je vsekakor to, da mi lasje veliko manj izpadajo kot navadno. Glede na to, da fru fru po novem zahteva striženje na skoraj tedenski bazi sumim tudi, da hitreje rastejo! Sicer sem glede jemanja prehranskih dodatkov velik skeptik... po teh spremembah pa moram priznati, da mi ni prav nič žal, da sem se prepustila testiranju Prorina! 

Objava je sponzorirana s strani Bayer Healthcare.

Ni komentarjev: