17.11.14

The secret


Pretekli vikend sem prav uživaško izkoristila za posedanje na sončku in druženje s prijateljicami. Za november neznačilno visoke temperature so nas 'prisilile', da smo odvrgle plašče in se sončnim žarkom prepustile zgolj v kratkih rokavih, sama pa sem si v trenutku sproščenosti razpustila v figo spete lase. To dejanje je sprožilo plaz komplimentov o tem, kako goste ter in sijoče lase imam in z veseljem sem jim razkrila skrivnost; zahvala za lepe lase gre predvsem Priorinu Extra. Sicer sem velik skeptik in res ne verjamem v nobene ''čudežne tablete', ker pa drugih življenjskih navad in prehrane od začetka tretmaja s Priorinom nisem spreminjala sklepam, da mora res biti nekaj na tem! Svojim prijateljicam v življenju privoščim vse najboljše; odlične službe, popolne fante, ubogljive pse(otrok še nimamo, hihi) in seveda tudi kar najlepše lase, zato mi te majhne skrivnosti ni bilo težko deliti z njimi (in sedaj tudi z vami, drage bralke).


Objava je sponzorirana s strani Bayer Healthcare.

Ni komentarjev: