26.5.15

Before and after: the balcony

Spring really is the perfect time to revive our outdoor living spaces and make them more ˝livable˝. Since i live in the city and my only outdoor living space is a balcony i decided to make it look as comfortable as possible so we'll be temped to spend more time outside. I chose sort of a mediteranian theme and blue hues to trick us into feeling like we're at the seaside instead of the concrete jungle reality ;)

Pomlad je popoln čas, da oživimo naše zunanje bivalne površine in tako sem se tudi jaz lotila balkona. Prej je bil skoraj popolnoma prazen; na njem sta bila samo klimatska naprava in star ribiški stol, balkon pa sem želela spremeniti v udobno oazo, ki nas bo privabila k pitju kave zunaj. Kose, s katerimi sem polepšala balkon sem našla v Lesnini, kjer se je bilo med široko ponudbo vrtnega pohištva in dekorativnih kosov res težko odločiti kaj izbrati. Po dooolgem brskanju med artikli sem se odločila za nekoliko mediteransko temo v modri barvi, ki mi daje občutek, da se nahajam na morju in ne v ljubljanski blokovski soseski.
Balkoni, verande in terase postajajo zadnje sezone vedno bolj podobne notranjim dnevnim sobam in tako sem tudi sama uporabila veliko tkanin in dekorja, ki balkon nekoliko omehča in ga naredi bolj udobnega. Preproga z grafičnim vzorcem lepo uravnoteži prostor, poleg tega pa je hoja po njem bolj prijetna kot po mrzlih ploščicah. 
Različni toni modre barve, teksture tkanin, rastline, sveža belina in toplina lesa balkonu vdahnejo življenje. Večerno vzdušje je še posebej romantično zaradi romantične osvetlitve, ki jo ustvarijo delikatni kovinski svečniki.
​Bazilika se lepo poda v cementno korito, neestetsko klimatsko napravo pa sem preprosto 'skrila' s pomočjo čudovite odeje prelivajočih se modrih tonov. 
Sveže sadje je doma vedno dobrodošlo in je čudovit kontrast geometrični posodi. 
​Keramični kaktusi in plastične rastline so lahko odlična alternativa pravim rastlinam. Tako med dopustom ne bo treba skrbeti ali bodo rastline preživele vašo odsotnost, hkrati pa so prav simpatični dekorativni elementi.
Za tole mini prenovo sem potrebovala zgolj eno popoldne in že se lahko sprostim na 'novem' balkonu. 

Ni komentarjev: