4.5.15

Breakfast in bed // Zajtrk v postelji

I was lucky enough to grow up in a very health conscious family, where adjectives like ˝natural˝, ˝home grown˝ and ˝vegan˝ were a part of our daily lives back in the eighties; waaay before it became mainstream. I do admit not leading a very healthy lifestyle during my student years but the older i get the more i gravitate back towards the healthy choices. That is why i'm super glad to be a part of this great collaboration with SchneeKope Slovenia and try out their healthy products in the next couple of months. 

Odraščala sem v zelo ozaveščeni družini, kjer so bili pridevniki 'zdravo', 'naravno' in 'vegansko' del vsakdana že v osemdesetih letih; davno, preden je to postalo modno. V mladosti se mi je zdelo vse to malce odveč, z leti pa se vedno bolj vračam k vrednotam zdravega življenja, ki sem jih ponotranjila kot otrok. Ravno zato sem zelo vesela, da sem ena izmed blogerk, ki bomo v prihodnjih mesecih sodelovale z znamko zdrave prehrane SchneeKope in v svoj vsakdan vnesle njihove zdrave prigrizke. 
Zjutraj /preden začnejo prihajati mejli in zvoniti telefon/ si rada vzamem nekaj časa zase; za zajtrk, psičko in novice. Moji zajtrki so ponavadi sestavljeni iz naravnega soka, jogurta, žitaric (ali polnozrnatega kruha), sadja in /seveda/ kave! 
Pred hrano je najbolje na tešče spiti nekaj tekočine; pa naj bo to topla limonada ali še bolje; sok rdeče pese. Kljub temu, da se dobro zavedam zdravilnih učinkov pesinega soka moram priznati, da nisem njegova ljubiteljica, za kar 'je kriva' predvsem moja babica. V otroštvu mi je namreč vsako jutro stisnila kozarec soka iz doma pridelanih pes, kuhinja je bila vedno cela rdeča, sok pa tudi ni bil preveč dobrega okusa. Tale SchneeKope verzija je za uporabo toliko bolj prijetna, vseeno pa pesinemu soku za boljši dodam sveže stisnjeno pomarančo.
Kombinacija sadnih žitaric, jogurta, borovnic in lanenih semen je resnično odlična za uspešen začetek dneva! 

1 komentar:

Maja (Hutamanama) pravi ...

Tole izgleda reeees njami :)