24.8.15

My favourite furniture pieces; summer edition

Že več kot pol leta redno obiskujem Lesnino in priznati moram, da je kar malo težko vedno 'nakupovati' samo s fotoaparatom in si ob vsakem obisku želim, da bi nekaj kosov lahko za res odnesla k sebi domov. Ker je to na žalost fizično nemogoče izvesti, sem se odločila, da bom z vami delila nekaj kosov, ki so mi še posebej ljubi... ta mesec. Prepričana sem, da me bodo prihodnji mesec očarali novi kosi; in takrat bom pač naredila nov sanjski seznam!
Letos je žičnato pohištvo res popularno in takoj sem se zaljubila v set klubskih mizic iz črne žice in kaljenega stekla. Njun transparenten grafičen izgled in eleganca kar kličeta k temu, da bi domačo staro leseno mizico končno odnesla na kosovni odpad. 
Sproščena zofa v temno sivem odtenku je pohištven kos, ki bi se odlično podal v vsako sproščeno dnevno dobo. Mladostno minimalistične linije, grob in trpežen material in neverjetno udobje ob sedenju so razlogi, da bi televizijo najraje gledala s te zofe.
Ja, medenina je res material letošnjega leta in okvir za sliko z zanimivim medeninastim okvirjem je kos, ki bi odlično pristajal k marmornatemu pultu in kaktusu v cementnem podstavku!  
Kovinska viseča svetilka v kombinaciji črne in bronaste barve je še eden izmed kosov, ki si jih z lahkoto predstavljam v lastni jedilnici. Toplina svetlobe, ki jo oddaja je odlična, senčnik, tako modno grafičen in cena tako ugodna da se ji je res težko upreti! 
Kuhinja minimalističnih linij v temno sivem odtenku z belimi detajli je ena izmed elegantnejših, kar sem jih opazila v zadnjem času. Kombinacija polic in omaric je letos res modna, siceršnje izčiščene linije pa vsekakor večne.

Ni komentarjev: