30.10.15

Changing door knobs / menjava ročajev

 Za stilsko osvežitev prostora mnogokrat ni potrebno zapravljati veliko denarja in menjati vsega pohištva. Novo vzdušje lahko ustvarijo tudi tako majhni detajli, kot so ročaji na vratih omar, ki jih lahko preprosto zamenjamo v nekaj minutah. Med obiskom Lesnine sem opazila pester izbor ročajev in tako se mi je porodila ideja za hiter projekt osvežitve hodnika.
 Omarice v hodniku sem bila že nekoliko naveličana in sem se tako odločila, da ji bom s kristalnimi ročaji dodala nekoliko glamurja.
Sama menjava je zelo preprosta, enostavno odvijemo stare ročaje in na vijake namestimo nove ter jih čvrsto pritrdimo s pomočjo izvijača.
Omarica je sedaj osvežena:

Sama sem sicer izbrala kristalne ročaje, v Lesnini pa so na voljo še mnogi različni slogi; od rustikalnih porcelanastih, pisanih, bakrenih in mnogih drugih. Za prav vsak okus se najde popoln ročaj in prav vsaka omarica bo vesela osvežitve! 

Ni komentarjev: