11.3.16

Vila Herberstein dream dining


Vrhunska kulinarika izraz, ki trenutno dominira večino pogovorov med mojimi znanci (tudi zato, ker se ravno danes pričenja Teden restavracij). Na splošno smo se zadnja leta bolj kot na divjih zabavah začeli družiti okoli odlično obloženih miz, kot Velenjčanko pa me je do sedaj v ˝mestu priložnosti˝ zelo motilo pomanjkanje gurmanske ponudbe. Prav zato sem se neizmerno razveselila povabila na predstavitev novega jedilnika, ki so ga pod taktirko vrhunskega chefa Andreja Kuharja pripravili v Vili Herberstein
Chef Andrej Kuhar se lahko med drugimi priznanji pohvali s kar šestimi Michelinovimi zvezdicami.
Predstavitveni jedilnik je bil zasnovan kot prava pojedina in je vseboval kar sedemnajst hodov popolnih dekadentnih jedi, katerih okusi so se odlično prepletali in dopolnjevali. Priznam, ne spomnim se kdaj sem nazadnje tako odlično jedla; pa sem kar redna obiskovalka izbranih restavracij. Gostje lahko v Vili Herberstein sicer izbirajo s pestrega menija, na voljo pa so tudi dnevna kosila.  
Kot arhitektki se mi seveda zdi pomembno tudi v kakšnem okolju uživam hrano, Vilo Herberstein pa sem občudovala že kot majhna deklica, ko sem se sankala na bližnjem griču. Je namreč eden izmed lepših primerov historične arhitekture v Šaleški dolini. Nahaja se na hribčku, rahlo dvignjena nad mesto ter se ponaša s čudovito urejenim parkom. Notranjost vile odraža romantično nostalgijo preteklih časov; kot gostja pa sem imela čast doživeti tudi pravo grofovsko razvajanje s strani osebja. 
Priznati moram, da sem resnično neizmerno vesela, da se lahko Velenje končno pohvali z vrhunsko restavracijo, kamor lahko povabim svoje gurmanske prijatelje! 

Ni komentarjev: